Livrarea produselor

  • Livrare in tara prin curierat rapid ( GLS Curier ) contra cost.

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

Colete:

25.00 Lei – in limita a 6kg (TVA inclus)
1,19 Lei – fiecare Kg aditional ( TVA inclus )

  • Livrare in EXTERN (U.E.) prin curierat rapid ( GLS Curier ) contra cost.

~ pentru a va face o oferta personalizata pentru TRANSPORT EXTERN (U.E.) va rugam sa ne dati un email la adresa office@luxeco.ro cu cerintele dvs: tara in care doriti livrarea si produsele pe care doriti sa le comandati.

~ un consultant luxeco va prelua in scurt timp cererea dvs si va va oferi toate informatiile necesare.

Informatii utile livrare:

# In cat timp se proceseaza comanda, dupa plasarea comenzii?

~ Produsul se poate livra in 1-3 zile lucratoare, daca acesta se afla in stoc si nu este un produs realizat pe comanda.

~ Daca produsul NU se afla in stoc si se realizeaza pe comanda, procesarea acestuia dureaza 3-9 zile lucratoare, pe urma se va pune comanda la GLS Curier la livrare spre dvs (in cazul acestei situatii, dupa plasarea comenzii, veti fi anuntat telefonic situatia comenzii).

# Dupa ce a ridicat curierul comanda de la noi, cat timp dureaza transportul?

Livrarea produselor, dupa ce s-a ridicat coletul de la noi, poate dura 24-48 ore.

# Coletul pare să fie deteriorat

Dacă observați că pachetul este deteriorat atunci când îl descărcați, deschideți pachetul în timp ce curierul este încă acolo și faceți fotografii cu deschiderea pachetului. În cazul în care produsele nu sunt afectate, puteți accepta coletul, in caz contrar este obligatoriu sa completati un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt impreuna cu curierul, pentru dovezi coletul poate fi fotografiat. In cazul refuzului, curierul va trimite inapoi coletul spre noi iar in acest fel ne putem recupera paguba produsa de catre compania de transport. 

# Coletul arăta bine, dar după deschidere s-a constatat că produsul este deteriorat

Daca ați observat daunele imediat ce pachetul este deschis, trebuie să raportați problema cel târziu in 48 ore de când a plecat curierul pe adresa de email office@luxeco.ro cu o descriere a pagubelor, numărul comenzii cat si fotografii. Dupa ce analizam emailul revenim cu un raspuns cat mai repede posibil dar nu in mai mult de 24 ore.