Intrebari frecvente

# In cat timp se proceseaza comanda, dupa plasarea comenzii?

~ Produsul se poate livra in 1-3 zile lucratoare, daca acesta se afla in stoc (posibilitate de livrare imediata).

~ Daca produsul NU se afla in stoc si se realizeaza pe comanda, procesarea acestuia dureaza 3-9 zile lucratoare, pe urma se va pune comanda la GLS Curier la livrare spre dvs (in cazul acestei situatii, dupa plasarea comenzii, veti fi anuntat telefonic situatia comenzii).

# Cât timp va dura până ce ajunge coletul la dvs, dupa ce s-a ridicat comanda de la noi?

Livrarea produselor, dupa ce s-a ridicat coletul de la noi, poate dura 24-48 ore.

# Coletul pare să fie deteriorat

Dacă observați că pachetul este deteriorat atunci când îl descărcați, deschideți pachetul în timp ce curierul este încă acolo și faceți fotografii cu deschiderea pachetului. În cazul în care produsele nu sunt afectate, puteți accepta coletul, in caz contrar este obligatoriu sa completati un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt impreuna cu curierul, pentru dovezi coletul poate fi fotografiat. In cazul refuzului, curierul va trimite inapoi coletul spre noi iar in acest fel ne putem recupera paguba produsa de catre compania de transport. 

# Coletul arăta bine, dar după deschidere s-a constatat că produsul este deteriorat

Daca ați observat daunele imediat ce pachetul este deschis, trebuie să raportați problema cel târziu in 48 ore de când a plecat curierul pe adresa de email office@luxeco.ro cu o descriere a pagubelor, numărul comenzii cat si fotografii. Dupa ce analizam emailul revenim cu un raspuns cat mai repede posibil, dar nu in mai mult de 24 ore.

# Se poate returna un produs ?

Produsele achizitionate de pe site-ul www.luxeco.ro se pot returna conform art. 4, lit.b din Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, in cazul in care produsele nu sunt conforme specificatiilor de pe site, din momentul trimiterii comenzii, in 14 zile calendaristice.

Potrivit OUG 34 / 2014, ART. 16 exceptări de la dreptul de retragere / retur, sunt produsele realizate pe comanda la solicitarea utilizatorului/ clientului. 

Pentru mai multe detalii vezi pagina “Politici retur”.

# Se poate ridica produsul personal ?

Da, se poate ridica si personal, singura conditie este sa achiti contravaloarea comenzii online cu cardul, la sediu nu se pot incasa bani cash.

Comenziile plasate cu optiunea de ridicare personala de la Atelierul – Floresti beneficiaza GRATUIT, la cerere, de MONTAREA produsului comandat (produsul se ridica gata ASAMBLAT).